Tuntien sisältö

ABS + Core30

Tunnilla treenataan vatsaa, selkää ja takapuolta hymyssä suin!

Circuit - treeni

Kuin salitreeni ilman laitteita! Tunnilla tehdään monipuolisesti lihaskuntoliikkeitä pienvälineillä sekä kehonpainolla aikaa vastaan.  Tunnilla keskitytään hyvään tekniikkaan valmentajan opastuksella.  Voit säädellä itse tunnin tehokkuutta toistomäärillä ja vastuksilla.  Tunti kehittää lihaskuntoa sekä kestävyyskuntoa.  Tunnin alussa on yhteinen lihaksia aktivoiva alkulämmittely ja lopussa lyhyt venyttely osuus. 

Core & Liikkuvuus & Keho

Kehittää tasapainoa vahvistaen samalla keskivartalon tukea ja syviä lihaksia. 

Dance! & Baila!                                                                                                             

Tanssituntikokonaisuus, joka koostuu viikoittain vaihtuvista teematunneista musagenren mukaan: LatinoBic, Ysäribic, HeviBic, WesternBic, KasariBic jne. Tunnilla bailataan ja hikoillaan, eikä sinun tarvitse osata mitään.

Heels'30

Heels-tunnilla päästään tanssimaan korollisella kengällä aivan alkeista, vaihdellen eri tanssityylejä.  Näin korollisen kengän käyttö esim. tanssilavoilla tai juhlissa tulee tutummaksi ja turvallisemmaksi.  Tekniikkaa käydään läpi aivan alkeista, rauhassa ja helposti. 

Hot Legs & Steppi

Tunti koostuu yksinkertaisesta askelsarjasta steppilautaa hyödyntäen, sekä ensisijaisesti jaloille suunnatuista lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteista. HIKITAKUU!

Just LATIN

Just LATIN on helppo lattaritanssitunti ilman koreografioiden opettelua, 100% lattarimusaa ohjaajan valinnan mukaan, omilla tehoillasi: Salsationia, Zumbaa, Latinobicia, Kuntolattareita, Reggaetonia, Latin Hitsejä unohtamatta. Monipuolinen, lattaritanssien ystävien nautiskelutunti!.

Kehonhuolto                                                                                                                                        Tunnin alussa tehdään helppo, kehoa herättelevä lämmittely. Lämmittelyn jälkeen huolletaan ja hoidetaan kehoa sekä seisten että lattialla tehtävillä venytyksillä ja liikkuvuusharjoitteilla. Tarkoituksena on parantaa liikkuvuutta ja poistaa kireyksiä. Tunti sopii palauttavaksi harjoitukseksi miehille, että naisille.

Kiinteytys                                                                                                                                        Alkulämmittelyn jälkeen keskitytään treenaamaan päälihasryhmät voimatankoja, käsipainoja ja oman vartalon painoa hyödyntäen. Liikkeet voi tehdä ilman välineitä, joten tunti sopii kaikille. Lopuksi venyttelyt.

Lihaskunto                                                                                                                                     Lihaskuntotunnin harjoitteissa keskitytään turvalliseen mutta tehokkaaseen harjoitteluun. Suoritus tekniikat käydään joka ohjauksen alussa muistin virkistämiseksi läpi, lisäten turvallisuutta. Laajasta liikepankista löytyy eri variaatioita ja itsensä haastaminen on näin ollen mahdollista.  

Pumppi                                                                                                                                            Tehokas ja helppo lihaskuntotunti, jolla ei tehdä vaikeita askelsarjoja eikä hyppyjä. Tunnilla käytetään voimatankoa ja käsipainoja, joiden painon voi itse valita.

Superbody                                                                                                                                            Koko kehon lihaskuntotunti ilman vaikeita askelluskuvioita. Käytetään kehonpainon lisäksi eri välineitä (käsipainoja, voimatankoja ja steppilautoja). Tunti sisältää hyppyjä / juoksua mutta näille tarjotaan aina kevennetty vaihtoehto. Tarkoituksena on läpikäydä kehon suurimpia lihasryhmiä sykkeen nostatusta unohtamatta!

Tehoteemat

Helppoa mutta erittäin tehokasta intervallitreeniä!  Ei askelkuvoita, sopii kaikille!  Liikkeet tehdään omaan tahtiin alkaa vastaan omaa kehoa kuunnellen.  Haastavilla liikkeillä tarjolla aina kevyempi ja hypytön vaihtoehto.  Tunnilla vaihtelevat erilaiset intervalliharjoitukset eri teemoin.  Sopii erinomaisesti kunnon kohotukseen. 

TotalBody                                                                                                                                              Koko kehon treeni, jossa vuorottelevat kestävyyttä haastavat askelsarjat ja voimaa kehittävät lihaskunto-osiot.  Steppilauden korkeutta ja painojen kokoa säätämällä saat tehtyä tunnista itsellesi sopivan tasoisen. 

Zumba®                                                                                                                                              Zumba® ei liiemmin esittelyjä kaipaa! Maailman suosituin tanssiliikuntamuoto saa joka viikko miljoonat ja taas miljoonat harrastajat tanssilattioille. Tunneilla tanssitaan mm. salsaa, sambaa, reggaetonia ja cumbiaa, kuumimpia latinopop-hittejä unohtamatta. Tunnille ovat tervetulleita aivan kaikki ikään, kokoon, kuntoon tai osaamistasoon riippumatta. Helppoa, hauskaa ja HIKITAKUU!!!

Zumba® Toning 
Erityisesti käsivarsiin ja rangan liikkuvuuteen keskittyvä hauska tanssi- ja kiinteytystunti. Tunnilla käytetään apuvälineenä 0,5 kg:n painoisia marakassipainoja, jotka rytmittävät äänellään kivasti liikettä. Voit myös osallistua tunnille ilman painoja. Zumba® Toning-tunti on erilainen, haastava, mielenkiintoinen, tehokas ja turvallinen tapa treenata monipuolisesti koko vartaloa ja samalla pitää hauskaa! 

Jumpat sisältävät aina alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyn.

JumppaOululla on kaikki tunneilla tarvittavat välineet.